Monday 12 October 2015

-Arome la borcanel -

   Fructul de catina- contine de doua ori mai multa vitamina C decat macesul si de 10 ori mai mult decat citricele. In fructele coapte continutul depaseste 400-800 mg la 100 g suc proaspat. Alte vitamine prezente in fruct sunt A, B1, B2, B6, B9, E, K, P, F. 
  Din acest fruct eu am facut si sirop (am scurs pulpa din coaja) si in in proportie de 2:1 am adaugat miere. Acest sirop il dau copilului dimineata pe stomacul gol cate o lingurita.


  In acest borcanel am vrut sa obtin mai multe feluri de arome: asa ca am pus un strat de catina proaspata, unul de porumbele, altul de alune si cel de deasupra felii de lamaie. Am scurs sucul de la o juma de lamaie mica si am amestecat cu o lingura mare de miere de albini de salcam.
VOILA! Timp de o saptamina la sigur aromele vor fi combinate intre ele si se va putea de savurat cate o lingurita in fiece zi. Urmeaza sa pun si alte arome la borcanel; cum ar fi radacina de ghimbir cu lamaie si scortisoara. Trei arome destul de puternice!

Sanatate sa avem cu totii!



                                                  *****

No comments:

Post a Comment