Thursday 24 December 2015

-Biscuiti cu lamaie-

   O reteta noua pentru mine, dar care mi-a placut mult rezultatul.Acesti biscuiti cu un aspect deosebit  au un gust proaspat-acrisor. Si intotdeauna cand incerc o reteta noua fac in cantitate mica. Reteta am citit-o pe site-ul www.lauraadamache.ro

 Ingrediente:
- 260g
- 100 gr unt moale
- 80 gr zahar fin
- 1 ou mediu
- 4 gr praf de copt
- 1 lamaie - doar coaja rasa
- 30ml suc proaspat lamaie
- 1 varf de sare
- 100 gr zahar tos + 100 gr zahar pudra


    Pasi de urmat:
Punem untul intr-un vas, zaharul si coaja rasa.Mixam pana obtinem o pasta omogena.


 Dupa ce am obtinut pasta adaugam si oul si iarasi mixam pana se inglobeaza bine in aceasta pasta. Amestecam mai apoi faina, praful de copt, sarea si le cernem. Adaugam treptat faina pana primim un aluat omogen. Si la final adaugam sucul de lamaie.
 Aluatul obtinut il punem la frigider in folie de plastic
alimentara pe cca 2 ore sau peste noapte. (eu l-am lasat peste noapte)
 Dupa ce scoatem de la frigider aluatul facem niste bilute de marimea unei nuci si le dam iarasi la frigider pentru 30' Dupa acest timp tavalim bilutele mai intii prin zahar tos, apoi prin zahar pudra si le asezam pe o foaie de copt cu  distanta de 2-3 cm intre ele.
 Coacem la cuptorul preincalzit la 180 grade C , pentru cca 10-15' sau pana formeaza crapaturile specifice. Dupa ce le coacem le asezam pe un gratar sa se raceasca complet.
 Va astept cu drag la urmatoarea reteta.



                *****


No comments:

Post a Comment