Friday 27 February 2015

- Carne de vita cu fasole verde -

       Ce' mi veni mie sa gatesc astazi?!
  Voiam sa gatesc multe bucate astazi, asa ca pentru un weekend inainte, dar nici sa trebaluiesc mult prin bucatarie. Inspiratia veni indata ce am deschis frigiderul si am vazut pachetul cu fasole verde inghetata.
   Asta era! Carne de vita cu fasole verde. Reteta delicioasa o gasiti mai jos.



Ingrediente:

- 400 grame carne vita proaspata;
- 2 linguri ulei de masline;
- 600 grame fasole verde proaspata/inghetata;
- 1 catel mare de usturoi;
- 1 ardei iute(optional);
- 4-5 linguri de sos de rosii;
- piper negru proaspat rasnit;
- sare de mare;


Pasi de urmat:
1. Inainte de toate spalam carnea si o uscam cu un servetel de bucatarie, apoi o taiem fisii inguste si lungi, sau cum se mai spune julien
 


 2. Adaugam 2 linguri de ulei in tigaia incinsa, dupa care urmeaza sa adaugam carnea. Dupa ce am calit-o  2-3 minute adaugam sarea si piperul dupa gust.
 3. Urmeaza sa adaugam putina ceapa si usturoi tocate marunt.
 4. Dupa ce au trecut 5' putem adauga si putin sos de rosii. EU am pus sos de rosii RAGU(el contine multe ierburi aromatice, suc de lamaie etc) . Lasam pe foc mediu  inca vreo 10' sau pana cand carnea este bine gatita.
 5. Adaugam si fasolea verde peste carne; eu am fiert-o in prealabil, fiindca era inghetata. 




 6. Tot ce-i verde si frumos
        Este foarte sanatos,
           Carne si cu legume,
            Amestecate-dezordonate :) 
               
            

7. POFTA BUNA!
Papa bun- da' cu moderatie!


                  *****

2 comments: