Friday 14 November 2014

Salată SHUBA (șuba)

  • Ingredientele:
  • 4 oua
  • 4 cartofi medii
  • 2-3 morcovi
  • 2 sfecle-rosii
  • 1 ceapa
  • maioneza
  • sare si piper



Pasi de urmat:
1.Aici avem deja legumele fierte si
curatate de coaja.
 2.Ceapa o tocam marunt, iar legumele le radem prin razatoarea cu ochiuri mari. Eu am folosit si o forma metalica rotunda pentru ca sa-i dau o forma mai deosebita in farfurie.
 3.Aici puteti vedea prima bucata de 'shuba' 
Primul strat de jos e din cartof,urmeaza morcovul, oul, si sflecla rosie.Iar deasupra am ras doar galbenusul.Dupa fiecare strat este necesar de adaugat maioneza, sare si putin piper  si de intins bine ca sa se intrepatrunda.Eu ma ajut de o lingura cu care ma descurc de minune.

 4.Ambele bucatati stau frumos in farfurie, asteapta sa fie date la rece in frigider pe 30-60'

5. Iar pentru ca intre ele era o distanta mare, am impletit o floricica dintr-o fisiie de morcov, iar petalele le-am taiat dintr-o sfecla rosie, si deasupra am pus o bucatita de ou fiert(partea alba)



P.S.: optional daca doriti puteti adauga un strat de scrumbie sarata, e foarte gustoasa, eu nu am avut de data asta.

Pofta BUNA! Va astept cu drag la urmatoarea reteta!



                *****

No comments:

Post a Comment