Saturday 29 November 2014

Aperitiv din vânătă 'Limba-Soacrei'

      Si da! Astazi am gatit vanata sau patlagea vanata cum i se mai spune.
Este o leguma originara din India de Sud si Sri Lanka. Si sa  stiti ca mie nicioadata nu mi-a placut sa maninc aceasta leguma, in orice forma era gatita, pana intr-o zi cand am descoperit-o in componenta asta.
    
 Ingredientele:
  • 2 vinete
  • 2-3 rosii mici
  • o felie de branza telemea
  • 2 catei de usturoi
  • ulei de floarea-soarelui
  • sare si piper
 Pasi de urmat:
   1.Dupa  ce am spalat legumele, le feliem in fasii foarte inguste, le presuram cu sare si putin piper, iar usturoiul se striveste cu partea lata a cutitului(chestia asta am invatat-o de la un mare  Bucatar) apoi se taie marunt.




 2.In tigaie punem doar 1lingura de ulei, nu mai mult.
Deoarece vanata il absoarbe foarte repede. Apoi cand acesta este incins dea-binelea punem feliile de vanata si le prajim pe ambele parti.
 3.Asezam felia pe o suprafata dreapta sa ne fie mai usor sa o rulam. Eu am ales un tocator de lemn. Peste felia de vanata asezam o felie de brinza, urmeaza una de rosie si putin usturoi.
 4.Dupa care rulam usor. Toata treaba asta se face repede cat felia de vanata este inca calda.
 5.Cam asa arata o farfurioara cu vinete.
Sunt gustoase si satioase.

6.Pofta buna sa aveti! Si va astept cu drag la urmatoarea reteta!

P.S.: vinetele pot fi coapte si la gratar, nu doar in tigaie!



            *****

No comments:

Post a Comment