Wednesday 12 November 2014

Supă-cremă din conopidă cu crutoane

                  De la un timp incoace am inceput sa fac mai multe supe-creme; sunt foarte gustoase si sanatoase, si in plus daca aveti mofturosi in familie la anumite legume, la sigur ii rezolvati cu o supa-crema. Nu-si vor da seama ce au in farfurie, insa la gust va fi delicioasa. Testat si pe copilasi mofturosi la unele legume/fructe ;)




Ingrediente:
100ml lapte degresat
65ml apa
1/2 catel usturoi
0,65 ml piper alb macinat
0,65ml sare
1/4 conopida
3,75ml ulei de masline
3,75ml parmezan ras
1/4 felie de piine alba
1/2 felie de sunca sau pastrama de curcan
 marar  sau cozi de ceapa verde





Pasi de urmat:
1.Conopida se spala si se pune la fiert 10-12' Adaugam si usturoiul pisat marunt. Dupa ce a fiert conopida adaugam laptele si mai lasam la fiert 5' Apoi luam o felie de piine alba si o taiem in cubulete, le trecem printr-un bol unde am pus uleiul de masline,p iper negru si parmezan, apoi urmeaza sa punem tava la cuptorul preincalzit la 180C






2.Sunca se taie patratele si se pune intr-o tigaie fara ulei, sa se rumeneasca un pic. Apoi dam conopida prin blender si punem in farfurie.










 3. Si iata finalul.
   Pentru ornament am folosit o crenguta de marar tocata marunt. Ar fi fost ideal niste ceapa verde, dar am pus ce am gasit  la frigider







 4.Pofta mare sa aveti! Si va astept cu drag la urmatoarea reteta.




                *****




No comments:

Post a Comment