Thursday 15 January 2015

Costitā de purcel

  Cu siguranta orice gospodina isi doreste sa impresioneze oaspetii la masa de An Nou/Craciun etc asa ca am pregatit o reteta delicioasa, originala si usor de preparat. Mai jos urmeaza ingredientele de care veti avea nevoie!
    Spor la treaba!





   Ingrediente:
-Costite de purcel
-Condimente pentru carne de porc
-Rozmarin
-Usturoi
-Suc de lamaie
-Rosii Cherry
-Mazare conservata
-Morcov conservat
-Sare, piper dupa gust


Pasi de urmat:
 1. Costita de purcel dupa ce am spalat-o si uscat-o cu un servetel de bucatarie o piperam si o saram(cu sare de mare fiindca nu usuca carnea). Mai adaugam si rozmarin proaspat(eu am avut uscat doar) si cateva picaturi de ulei fara miros.

 2. Acoperim carnea cu folie de aluminium si o dam la cuptorul preincalzit  pentru 40' la 180C  . Iar dupa ce au trecut cele 40' o descoperim complet de folie si o mai lasam 10'
 3.Intre timp punem mazarea si morocul intr-o tigaie stropita cu putin ulei. Un pic de suc de lamaie si un pic de vin alb(eu am pus roze). Le coacem 1-2' la foc mare.
 4.Costita de purcel este gata coapta si rumenita frumos. Ramane doar s-o feliem si s-o asezam gingas in farfurie pentru a fi servita.
 5.Pentru sos avem nevoie sa punem in tigaie putin ulei, iar cand este incins adaugam rosiile  si usturoiul pisat marunt, le prajim un pic dupa care adaugam putin vin, apa fiarta si condimentam cu sare si piper si punem capacul pentru 1-2'.  Cand sunt gata rosiile, coaja trebuie sa fie crapata si cand apasam cu degetul sa fie moi - suculente.


 5.Asa arata costita noastra de purcel in farfurie alaturi de garnitura si sosul din rosii Cherry.

Pofta sa aveti!
                     *****









No comments:

Post a Comment