Tuesday 27 January 2015

Quiche cu spanac, brânză si usturoi

 Ingrediente: (pentru aluat avem nevoie de urmatoarele)
1. 200 grame  faina calitate superioara ;
2. 100 ml de apa rece;
3. 100 grame unt rece;
4. putina sare;
5. fara drojdie;
   Framantam bine pana primim un aluat omogen si il dam la frigider pentru o ora sau mai bine peste noapte;
 Ingrediente pentru umplutura:
1. o mana de spanac proaspat;
2. 2 oua;
3. 3-4 linguri brinza de vaci(eu am adaugat si brinza feta sarata);
4. 3 linguri smantana;
5. un catel de usturoi;

 1. Dupa ce am spalat bine spanacul il calim un pic cu usturoiul(eu am pus si putina ceapa);
 2. In vasele pentru cuptor aranjam aluatul pana peste margini. Nu uitati sa ungeti vasul cu putin unt sau ulei.
 3. In bol avem ingredientele amestecate, adica brinza cu smantana, impreuna cu ouale si spanacul.
 4. Umplem vasele, dar nu foarte tare pentru ca la cuptor compozitia se va umfla in sus. Are nevoie de putin loc. Le dam  la cuptor la temperatura mare cam vreo 20'
 5. Usturoi, Spanac  si branza,
      Se coc repede-n cuptor,
   Le servesti  ori  reci, ori calde,
        Ca-i placinta francezilor.
       
6. Pofta mare!


                         *****

No comments:

Post a Comment